SERVICES & PRIJZEN

 
 

WIL JIJ MEER ZICHTBAARHEID EN AANDACHT VOOR JE MERK?
ik BOUW SAMEN MET JOU AAN EEN IJZERSTERKE POSITIONERING,
ZOWEL IN DE MEDIA, ALS OP Je EIGEN KANALEN.

Dus lijkt het je te gek om je merk in jouw favoriete magazine, krant of online terug te zien? Wil je samenwerken met influencers die jouw merk bij je doelgroep onder de aandacht brengen? Óf ben je op zoek naar Creative Direction voor je volgende photoshoot, videoreeks of event (want ook de kwaliteit van je content vergroot de kans op zichtbaarheid én blijven hangen)?

Wil je dit alles bovendien doen op een authentieke manier die écht bij jou en je merk past? Stuur me dan een e-mail!

De vanaf-prijzen die bij mijn diensten horen, vind je hieronder. Ben je geïnteresseerd in een samenwerking of heb je vragen?
Neem contact met me op via: info@marcreatives.nl

 

PR

PR SPEEDDATE

WAT HOUDT HET IN?
Tijdens een PR speeddate zorgen we ervoor dat we in een uur tijd jouw kans op zichtbaarheid vergroten. Dat kan écht! Het gaat om simpele inzichten, passende handvaten, net dat duwtje in de rug waardoor jij als brand owner weer geïnspireerd bent en dóór kan.

ZO PAKKEN WE DAT AAN
Voorafgaand aan de afspraak stuur je mij 3 specifieke PR-gerelateerde vragen. Van: hoe bereik ik de juiste journalisten? Tot: welke media sluiten het beste op mij aan? En van: hoe zet ik influencer-samenwerkingen op? ⁣⁣Tot: wat is een echt sterk verhaal richting pers?’

Ik neem je vragen voorafgaand aan onze date in behandeling. Vervolgens nemen we je vragen gedurende een gesprek van een uur samen helemaal door.

EN DIT IS HET RESULTAAT
Aan het eind van de speeddate heb jij helder welke stappen PR-wise slim zijn om je te zetten. Je gaat naar huis met een spiksplinternieuwe to do lijst, plus een dosis fonkelnieuwe energie waarmee je per direct aan de slag kan.⁣⁣
⁣⁣
KOSTEN
€350,-

(een combinatie van een PR- & Brandingspeeddate (zie hieronder) is uiteraard ook mogelijk).

 

PR UITVOEREN

Ben jij op zoek naar iemand die je simpelweg alle PR-zorgen uit handen neemt en publicaties realiseert? Met andere woorden: iemand die de uitvoering van jouw PR-werkzaamheden op zich kan nemen? Iemand die het persbericht tikt, je perslijst opstelt, schakelt met de pers, artikelen checkt voordat ze live gaan, je begeleidt bij een eventueel interview of fotoshoot, iemand die het overzicht houdt en tussentijds adviseert?

Hiervoor kun je uiteraard bij mij terecht. Ik werk hiervoor met de volgende opties:

3 maanden: €3.750,-
6 maanden: €7.200,-
12 maanden: €13.800,-

 

(HALF)JAAR PR-STRATEGIE OPSTELLEN

WAAROM?
Sommige PR-momenten zijn no-brainers, geschikt voor 1 enkel persbericht en daarmee is de kous dan weer even af. Deze gesneden koek momenten hebben geen expliciete strategie nodig. Maar als je langere tijd - vooral jaarrond - zichtbaar wil zijn in de media, is het slim om strategisch vooruit te kijken en aan het begin van het jaar te bedenken wat je wanneer voor welke titels wil inzetten. Hierbij is het bijvoorbeeld slim om rekening te houden met de seizoenen, concurrentie en uiteraard je eigen planning (niks zo vervelend als jezelf PR-wise beconcurreren). En dus help ik je graag mee om vooruit te kijken, om een PR-strategie op te stellen, inclusief focus en concrete doelen. Zo creëeren we een werkwijze die ervoor zorgt dat jij door het jaar heen, op steeds weer een andere pakkende wijze aanwezig bent.

ZO PAKKEN WE DAT AAN
Wanneer ik een PR strategie voor je opstel, bekijken we uiteraard eerst je doelen plus wensen en schetsen we een heel duidelijk beeld van je doelgroep, dat doen we aan de hand van een vragenlijst die ik je toestuur, jij ingevuld aan me retourneert en we samen vervolgens doornemen.

Vervolgens tik ik een plan dat per halfjaar 2 a 3 hoogtepunten bevat. Ik zorg dat daarin een goede balans bestaat tussen de verschillende kansen die we voor jouw merk gaan creëren; soorten media, grootte influencers, evenementen, persberichten, interview opportunities, campagnes etc.

Deze eerste opzet van het plan bespreken we samen. We verkennen tijdens deze meeting de mogelijkheden die het allerbeste bij jouw merk passen nog wat verder.

Na afloop van deze meeting ga ik weer terug naar de tekentafel voor een definitief strategisch aanvalsplan. Tijdens een derde meeting nemen we deze nog eens door, zodat deze gefinaliseerd kan worden. De hoogtepunten denk ik tot in detail voor je uit. Net zoals ik in het geval van PR CONCEPTING (zie hierboven) doe.

EN DIT IS HET RESULTAAT
Een strategisch aanvalsplan dus, waarmee je ervoor zorgt dat jouw merk op diverse manieren, bij een brede selectie van media op effectieve wijze zichtbaar is. Dit PR-plan zorgt ervoor dat je jouw doelgroep bereikt, op een creatieve, originele, authentieke manier die helemaal bij jou en je merk past.

KOSTEN
€750,- (1 losse campagne)
€1950,- (half jaar)
€3800,- (jaar)

 

PR CONCEPTING

WAAROM?
Wil jij jouw doelgroep graag via de media bereiken? Dan kan dat uiteraard door middel van een persbericht op ander gericht mailverzoek. Maar een evenement, guerilla actie of influencercampagne behoort ook tot de mogelijkheden! Een dergelijke optie zorgt voor een ervaring, een social media kans en de mogelijkheid om zelf face to face kennis te maken met journalisten en/of influencers.

ZO PAKKEN WE DAT AAN
Maar wat past nou het beste bij jouw merk en dus jouw doelgroep? Plus: waarmee trek je tegenwoordig nog de aandacht van de pers? Het aanbod mbt pers-events is gigantisch en dus is een mix van authenticiteit en originaliteit key!

Voor jou creëer ik een totaal uitgedacht PR-concept op maat. Ik stuur je eerst een vragenlijst. Deze vul jij zo uitgebreid mogelijk in. Vervolgens maak ik 3 concept-schetsen. Deze nemen we samen in een live meeting door. Aan de hand daarvan gaan we brainstormen en verdiepen. Ik ga na afloop van de meeting door met 1 van de 3 concepten (of een mix ervan) en werk dit idee helemaal uit. Daar volgt nóg een meeting op en op basis van de op- en aanmerking die jij mij daar meegeeft, werk ik het DEF concept uit, inclusief eventuele gastenlijst, voorstel leveranciers etc.

EN DIT IS HET RESULTAAT
Op deze manier heb jij straks een PR-concept dat echt bij jouw merk past en dus de juiste media en bijbehorende doelgroep aantrekt.

KOSTEN
€1850,-

 

BRANDING

Fashionweek campagnebeeld portret  .gif

branding speeddate

WAT HOUDT HET IN?
Tijdens een branding speeddate zorgen we ervoor dat we in een uur tijd jouw merk naar een hoger niveau tillen. Dat kan écht! Het gaat om simpele inzichten, passende handvaten, net dat duwtje in de rug waardoor jij als brand owner weer geïnspireerd bent en dóór kan.

ZO PAKKEN WE DAT AAN
Voorafgaand aan de afspraak stuur je mij 3 specifieke branding-gerelateerde vragen. Van: hoe bereik ik mijn doelgroep op social media? Tot: hoe zorg ik voor meer consistentie in m’n communicatie? En van: hoe onderscheid ik mij ten opzichte van m’n concurrentie? ⁣⁣Tot: Hoe schrijf ik een manifesto dat raakt?’

Ik neem je vragen voorafgaand aan onze date in behandeling. Vervolgens nemen we je vragen gedurende een gesprek van een uur samen helemaal door.

EN DIT IS HET RESULTAAT
Aan het eind van de speeddate heb jij helder welke stappen branding-wise slim zijn om je te zetten. Je gaat naar huis met een spiksplinternieuwe to do lijst, plus een dosis fonkelnieuwe energie waarmee je per direct aan de slag kan.⁣⁣
⁣⁣
KOSTEN
€350,-

(een combinatie van een PR- & Brandingspeeddate is uiteraard ook mogelijk).

 
Anoukfotografeert-selfmadesummit-46.jpg
 

BRANDGUIDE

WAAROM?
Welk product of welke dienst je ook wil verkopen, het begint altijd met een goed verhaal; een verhaal dat jouw doelgroep aanspreekt, raakt en beweegt; een verhaal dat origineel en eigen voelt. Want met behulp van dat sterke verhaal trek je klanten aan, houd je klanten vast en leg je dus in feite het fundament voor dat waar het uiteindelijk toch echt wel om draait: sales.

HOE?
Om jouw verhaal helder te krijgen, is het schrijven van een brandguide een heel erg goed idee. Wanneer ik een brandguide voor je schrijf, duik ik samen met jou helemaal in jouw merk. We gaan op zoek naar de essentie van je merk en onderzoeken je authenticiteit, onderscheidende vermogen én je doelgroep net zo lang tot het ‘oh ja’ en ‘dit voelt héél logisch’ momenten regent.

Ik stuur jou een uitgebreide vragenlijst toe. Jij stuurt mij nog veel uitgebreidere antwoorden terug. Daar ga ik mee aan de slag. Op basis van jouw gedetailleerde input schrijf ik een eerste versie van je Brandguide. Zo krijgt jouw merkidentiteit vorm. Tijdens een live meeting bespreken we deze eerste versie en duiken we echt de diepte in. Ik ga aan de slag voor versie 2 en deze maken we aan de hand van een online meeting vervolgens definitief.

DIT IS HET RESULTAAT
Als jij weet wie/wat jouw merk is en waar het voor staat, kun je dat consequent en consistent naar buiten communiceren en zo stap voor stap dat ijzersterke merk bouwen waar je zo naar verlangt.

Een Mar Creatives brandguide bestaat uit:

  • Part One - About

    • The Importance of Branding

    • Brand History

  • Part Two - Our story

    • Philosophy

    • Brand Message

    • Manifesto

    • Pay Off

    • Brand DNA

  • Part Three - Core Values

    • Core Value 1

    • Core Value 2

    • Core Value 3

  • Part Four - Strategy

    • Mission

    • Vision

    • Goal

  • Part Five - Target Group

    • Primary Target Group

    • Secundairy Target Group

    • (Tertiary Target Group)

    • Persona.

Kosten: €2550,-

 

creative direction

WAAROM?
Je wil je inhoudelijke verhaal ook doorvertaald zien naar beeld. Beeld raakt op een manier die ontastbaar is, maar oh zo krachtig. Sterk en kloppend beeld maakt jouw product of dienst zoveel makkelijker om te verkopen. Het ademt jouw waarden. Het vertelt iets zonder woorden. Het overtuigt met gemak. Het maakt dat je je ogenschijnlijk moeiteloos onderscheid van je concurrentie.

HOE?
Graag help ik je bij het creatief richting geven aan jouw beeld. Dat doe ik door in eerste instantie helemaal in je merk te duiken. Vervolgens bepalen we samen de specifieke boodschap die op dit punt vanuit je merk/bedrijf mee wil geven. Ik diep deze verder uit en zal ik vervolgens doorvertalen naar een visuele visie.

DIT IS HET RESULTAAT
Ik zorg dat jij straks een Creative Direction document in handen hebt. In dat document vind je naast het overkoepelende idee/concept ook de richting voor sfeer, shots, locatie, modellen, MUAH en fotografen zijn samengevat. Met dit document heb je een inhoudelijke briefing te pakken voor iedereen die voor jouw campagneshoot straks aan de slag gaat. Het resultaat hiervan is een productie waarbij alle neuzen dezelfde kant op staan en de uitkomst dus de hoogsthaalbare is met het team dat jij (of wij) besluit(en) samen te stellen.

KOSTEN
Vanaf €1250,-

(Bovenstaande kan op beeld worden toegepast, maar bijvoorbeeld ook op events, ruimtes of andere conceptuele uitingen van jouw merk).